Сьогоднішній інциндент з розгерметизації ймовірно спричинений недобросовісною роботою будівельників. Тут варто нагадати, що укладку проводило судно Академік Черський, яке позиціонувалось на місці з низькою точністю (за допомогою якорів) — це призводило до похибок укладання та стикування «котушок». Скоріш за все це і стало причиною переукладки однієї з ділянок, можливо саме вона і розгерметизувались нині.
Окрім браку, може мати місце свідома самоліквідація проекту. Мотивів є декілька.
Напевно найгловніший — виплата страхових за інциндент та використання цих коштів для погашення кредиту, який відкривався для реалізації цього проекту та фінансування «прозорих» поставок від компаній з оточення кремлівського тирана.
Другий мотив — це тиск на санкційну політику через акцент на необхідність збереження екологічної і техногенної безпеки в Балтійському регіоні.
Третій мотив — чергове підігрівання спотових цін на німецьких газових хабах.
Ну і загалом, доволі дивно, що розгерметизація відбулась напередодні запуску Baltic Pipe.