Siemens не поверне обладнання з сервісу для материкової компресорної NS1, бо санкції.
Далі росіяни будуть тиснути різними методами на ЄС для зняття санкцій та відновлення сервісного обслуговування. Звісно у них нічого не вийде, і тоді вони демонтують аналогічні вузли із станції «Слов’янська» NS2 і переставлять на «Портову» NS1. Поки вони це робитимуть, — відпрацюють міжремонтний ресурс інші вузли, які вже замінити буде нічим: встановлення різних аналогів заблокує систему управління агрегатом і він не запускатиметься. Те саме буде, якщо хтось надумає кустарно ремонтувати двигун літака (кожна деталь має своє маркування, фіксується напрацювання, і ці дані розпізнаються бортовим комп`ютером) — між іншим по цьому напрямку теж у них збільшується масштаб відмов.
Таким чином, попереду перспектива поступового зменшення потужності NS1 та невідворотного демонтажу нульової компресорної NS2.
За таких умов, є всі шанси покінчити з північними обхідними трубопроводами і все ж таки збільшити роль газотранспортної системи України.