У Києві через закриття метрополітену створився транспортний колапс, люди штурмують автобуси, а поліцейські намагаються не пускати до транспорту понад 10 осіб. На деяких автобусних зупинках утворилися черги завдовжки 100 метрів, а, щоб потрапити до автобусу, доводиться витрачати 2–3 години. У коментарі «Слово і Діло» директор економічних програм Центру Разумкова Василь Юрчишин назвав рішення влади зупинити роботу некваліфікованим, що ускладнює не тільки життя громадян, але і завдає негативних економічних наслідків.
Василь Юрчишин, назвав невмілим та некваліфікованим рішення влади щодо транспорту.
«Незрозуміло взагалі, для чого було закривати метро. Все одно всі користуються наземним транспортом. Більш того, метрополітен — якраз той вид транспорту, який легше дезінфікувати», — підкреслив Юрчишин.
Він також висловив розчарування щодо закриття метро і пояснив, що владі потрібно було збільшити частоту поїздів у кілька разів. Тож можна було зменшити масове скупчення людей у вагонах.
За словами економіста, рішення закрити метро було некваліфікованим. Тим більше, якщо врахувати, що близько третини робочих місць у Києві забезпечують жителі Київської області.
Василь Юрчишин пояснив, що заборона перевезень також належить до дестабілізаційних процесів, що позначається на психологічному стані та поведінці людей. Зовнішні прояви цього — валютні коливання.
Джерело: