9 грудня, в Києві, в БЦ «Європа Плаза» відбувся XVII Бізнес-форум для фахівців з корпоративних комунікацій. На заході зібрались представники і представниці провідних вітчизняних і міжнародних компаній для обміну досвідом. Після завершення форуму відбулось підведення підсумків і нагородження переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2022».
Бізнес-форум відкрила Оксана Тодорова, президентка Асоціації корпоративних медіа України.
«2022 рік став роком випробування на міцність. Ми зібрались на форумі «Корпоративні комунікації під час війни», щоб відчути спільне поле сенсів, яке нас об’єднує, щоб обмінятись досвідом і обговорити реалізовані кейси. Корпоративні комунікації — це інформаційний фронт, який важливо тримати енергійно, якісно і професійно. Я впевнена, що кожен освітній проєкт, що реалізується під час війни — це маніфестація нашої перемоги. Це можливість усвідомити пройдений шлях і знайти відповіді на актуальні питання. Це можливість переплавити болючий досвід на стійкість, згуртованість, мужність і віру. Наші компанії, кожен корпоративний проєкт і кожен з нас наближає перемогу України. Тому тримаймо нашими злагодженими діями інформаційний фронт, продовжуємо укріплювати горизонтальні зв’язки у суспільстві та працюємо далі, колеги!», — зазначила пані Тодорова.
У свою чергу, Юрій Якименко, президент Центру Разумкова презентував основну тематику досліджень і форми діяльності Центру Разумкова в умовах війни, окреслив можливі напрями співпраці аналітичного центру з корпоративними ЗМІ, наголосив на важливості спиратись у діяльності бізнесів на достовірні джерела інформації та якісно проведені дослідження.
«Про дослідження Центру Разумкова знають 15% громадян України і кожен четвертий громадянин, який цікавиться політикою. Багато це чи мало? Думаю, ви як фахівці у галузі комунікацій знаєте відповідь… Ми аналізуємо політику, розробляємо рекомендацій, щоб зробити її більш ефективною, робимо її доступною для громадян, досліджуємо громадську думку, поширюємо правдиву інформацію про Україну у світі. Це — наш внесок у перемогу...
Із аналогічним посилом до учасників заходу звернувся Дмитро Олтаржевський, член журі, доктор наук із соціальних комунікацій, професор Київського національного університету ім. Т. Шевченка:
«Соціолог Малколм Гладвелл у книжці «Генії та аутсайдери» сформулював правило 10 000 годин. На його думку, щоб стати експертом у будь-якій сфері, потрібні щонайменше десять тисяч годин практики. З початком війни для українців час стиснувся. Ми змушені були швидко опановувати нові навички: брати в руки зброю, плести маскувальні сітки, займатися волонтерством і ставати в цьому професіоналами. Так саме і бізнес. Українські компанії стали експертами у справах, не притаманних мирному життю. Вони навчилися евакуйовувати людей, знаходити генератори, облштовувати інтернет за допомогою старлінків. При цьому ще якось примудряються заробляти гроші для себе, своїх співробітників і держави, та водночас не лише не втратили людяності й патріотизму, а навпаки зробили їх сенсом існування. Усе це, безумовно, відображається у проєктах, представлених на цьогорічному конкурсі корпоративних медіа. Вони насичені стійкістю, незламністю, справжністю, позитивом… І вірою в майбутнє України».
Для форуму корпоративних комунікацій представники і представниці вітчизняного і міжнародного бізнесу підготували доповіді на актуальні теми:
- Андрій Длігач, бізнес-стратег, голова Advanter Gtoup, професор, викладач зробив доповідь на тему «Макроекономічна ситуація і результати досліджень. На що спиратись під час планування майбутнього».
- Віктор Зінченко, керівник департаменту з комунікацій «ДТЕК Енерго» розповів про співпрацю компанії з міжнародними ЗМІ під час війни.
- Максим Білявський, кандидат технічних наук, незалежний директор наглядової ради ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат» презентував ексклюзивне дослідження Центру Разумкова про зміни в корпоративних комунікаціях.
- Євгенія Лепеха, HR&LEAN manager під час виступу розповіла, які канали комунікацій працюють найкраще в «Лантманнен Акса». Які інструменти допомогли підтримувати зв‘язок із співробітниками в екстрених умовах. А також які ініціативи були запущені під час гострих подій: «Компанія гідно пережила події лютого і пішла далі. Ми запустили корпоративний акаунт в ТікТок». Євгенія розповіла, як «Лантманнен Акса» розвинула ТікТок з нуля, яка специфіка аудиторії цього каналу комунікацій і що це дає бренду компанії.
- Крістіна Кривошеїна, керівниця напрямку корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю Acino в Україні. Розповіла про діяльність Асіно під час війни, корпоративний фільм, який розповідає про КСВ, а також проведені флешмоби для співробітників, сюжет із зверненням від зірок для підтримки віри й стійкості робітників підприємства.
- Анна Синящик, менеджерка відділу розвитку корпоративних каналів комунікації ГК «Нова пошта» зробила доповідь на тему: «День бабака. Як мотивувати колег — і де шукати ідеї». Анна презентувала відкриту корпоративну платформу освіти в телеграм-каналі для вивчення української та англійської мов, поділилась власними інсайтами механіки пошуку креативних ідей для підтримки високого рівня зацікавленості і залучення аудиторії до навчання.
Організатори форуму вдячні Збройним Силам України за можливість продовжувати освітньо-просвітницьку діяльність під час воєнного стану.