Для компанії Roshen, яку президент України Петро Порошенко обіцяв продати ще в 2014 році, не вдається знайти покупця. Про це в інтерв’ю "Українській правді" заявив керуючий директор міжнародної банківської групи Rothschild у країнах СНД Джованні Сальветті. Саме він опікується часткою акцій Порошенка, яку президент передав у "сліпий" траст 2016 року. Чому так виходить, і чи дійсно так складно продати Roshen?
На думку Василя Юрчишина, директора економічних програм Центру Разумкова, на продаж корпорації дуже впливає політика. Потенційні покупці розуміють, що президент Порошенко стійко асоціюється з Roshen і що на нього тисне суспільство.
Тож цілком можливо, що ті, хто був би радий придбати корпорацію, пропонують невигідні угоди і вичікують найнижчої ціни, каже він. А для таких компаній є досить чіткі алгоритми визначення ціни, тож природно, що Rothschild не хоче втратити гроші.
"Складнощі навколо Roshen пов’язані з власником. Якби така сама корпорація належала якомусь політично неприв’язаному бізнесменові, то, я переконаний, ситуація були би значно простіша", — вважає Юрчишин.
Тож за цих політизованих обставин умови ринкової конкуренції не працюють, додає експерт.