Асоціація корпоративних медіа України відзначила найвищою нагородою «Мудра сова на квітучому дереві гранату» комунікаційну стратегію Центру Разумкова, яка на думку професійного об’єднання є креативною та відповідає сучасним трендам.
За словами Президента АКМУ Оксани Тодорової, численні дослідження Центру Разумкова і новий портал razumkov.energy є прикладом для наслідування.
У рамках церемонії відзначення найкращих медіа-проектів пройшов бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди — 2021» в якій взяв участь провідний експерт із енергетики Максим Білявський.
За словами Білявського, у наступному році матимуть місце наступні тренди:
- Зростатиме вибагливість та допитливість споживача інформації. Крайнє соціологічне дослідження показало, що 58,1% українців обиратиме ЗМІ з огляду наскільки цікаво поданий матеріал.
- Продовжиться децентралізація каналів комунікацій та поступовий перехід споживачів інформації до першоджерел. У цьому зв’язку, для великих компаній важливим є перегляд комунікаційних стратегій. Свої позиції продовжить втрачати телебачення, інтерес до якого вже відсутній у 20% громадян. На цьому фоні продовжать нарощувати свою аудиторію та конкурувати між собою соціальні мережі (2018: 23,5%; 2020: 44,1%), месенджери (2020: 11,4%) та загальнонаціональні радіостанції (2018: 4,2%; 2020: 8,8%).
- Ввідбудеться зростання ролі корпоративних комунікацій. Цьому сприятиме значне збільшення інтересу українців до інформації носіями якої є рідні, друзі та колеги по роботі (2018: 17,9%; 2020: 23,4%).
- Зростатиме роль комунікацій з органами державної влади (GR), а також аналітичних підрозділів. Такий тренд одночасно пов‘язаний із низьким рівнем законотворчої діяльності та бажанням сектору реального бізнесу знайти гнучке рішення для виходу із економічної кризи, яка була спричинена пандемією COVID-19.
Широке застосування технологій штучного інтелекту і кібербезпеки, відбуватиметься подальший розвиток візуального контенту та гнучких інструментів його ретрансляції.